Najnowsze Wpisy

koniec dobrego.... Komentarze (4)
31. sierpnia 2003 20:57:00
linkologia.pl spis.pl

No i koniec tego dobrego zaczyna sie szkola :(( jutro mam rozpoczecie na 10:00 ale mam tylko apel bo plan lekcji juz mam do czawartku :D jest zjebany ale coz chyba jest nie uniknione siedzienie w budzie od 8;00 -15:00 kurcze ciagle tylko 7,8 lekcji sie wykoncze niedlugo oki mykam musze odpoczac wkoncu od jutra zacznie sie szara rzeczywistosc kazdego ucznia

zycie17 : :

Poczatki sa zawsze trudne.... Komentarze (0)
26. sierpnia 2003 20:57:00
linkologia.pl spis.pl

Witam

Mam nadzieje ze uda mi sie tutaj prowadzic bloga,zabardzo nie wiem czy mozna tutaj dodwac rysunki, tla itp. ale mam andzieje ze dojde do tego jeszcze jakos, wogole ten caly jezyk HTML to dla mnie czarna magia wiec nie korzystam nawet z tego :) oki jak na poczatek to tyl wkoncu poczatki bywaja trudne.Mam nadzieje ze od czasu do czasu ktos tu zajrzy.3majcie sie

zycie17 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

for-ya | czarnulka | jolusia13 | smajla | fergie | Mailing